Palla

Helg igen. Både bra och dåligt.. Kul att spendera helgen med syrrorna men ja. Faktiskt väldigt kul :D
Ångesten är påtaglig. Gud vad jag klagar nu förtiden. Fan vad jobbigt det måste vara att läsa.
men, ja jag tvingar ingen. Kom på idag att jag har fyra stora arbeten att göra. Fuck, jag orkar inte. Jag har två psykologi prov, fskf rapport, svenska uppstats, apurapport och säkert något mer viktigt som jag har glömt.. Jag kommer aldrig få ta studenten! Jag saknar ju asmånga poäng. Fitta! Jag pallar inte gå om, jag skiter i allt snart.
Jag vill bara bort, bort fårn allt. Jag vill ta en paus och bara andas. Jag orkar inte med alla jävla måsten alla dessa krav. Jag klarar inte av att leva upp till dem. Jag gör bara människor besvikna. Det är allt jag gör. När gjorde jag lix nå lyckat eller uppskattat sist? typ sjuan? Jag vill bort. Bort från allt utom vännerna och till viss del familjen.
Jag orkar inte leva med förhoppningar på att jag ska bli något. Jag kommer sluta som a-lagare och leva på a kassa.
Just nu känns det som att jag bara ska slänga mina förhoppningar och drömmar. Kommer aldrig bli något av de. Folk kommer även snart tröttna på mitt gnäll. Vilket jag kan förstå. Men jag vill inte vara ensam, jag orkar det inte längre. Nio månader. Lite över två år sen det var något på riktigt. Jag behöver den där tryggheten. Jag behöver ha någon som kan ta allt sånt där.
nej, jag klagar och jag tänker inte be om ursäkt för det. Jag är inte mer än människa jag heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0