Partey :D

Ja, var ju maskerad hos mig igår :D Så kul har jag inte haft på länge. Lagom mycket fylla och braigt folk att festa med :D Dock var fem av oss uppe till typ sex imorse och vi gick upp åtta -.-' det sög ju lite :P Men ja Ci jag Jessie och Sebbe gjorde oss iordining innan alla kom. Mia var den första, sen efter två timmar kom de andra.Men fan vad kul det var!
Sen ska jag vara helt ärligt skäms jag nog inte lika mycket som jag borde göra, alla andra gjorde ju samma :P nästan xD haha. GURKBURK!
Mår som ett as idag, men det var det värt. Vackra barn och alkohol lix, perfekt blandning<3
Tack för den underbaraste kvällen på länge :D:D <333

biler finns på min bilddabok.  http://xrunawayworld.bilddagboken.se

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

det var BÄST!!! =D

2009-05-10 @ 21:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0