Rubrik

Håller jag på att förlora eller är jag fölorad?
Jag vet varken ut eller in
Jag stöter bort människor men egentligen vill jag ha de nära
Ligga och hålla om när jag gråter nära
Låta mig få hålla om de när dom gråter nära
Jag orkar inte spela längre
Jag tänker inte låtsas som att allt är bra, men jag tänker inte låtsas att allt är dåligt heller
Acceptera livet för var det är
Är det inte det allt handlar om egentligen?
Hitta sin plats i samhället och stanna där
Vara den samhället gjorde en till
Spela rollen livet ut
Men om man inte vill då?
Eller det inte finns någon roll kvar att spela,
ska man bara stå där då?
År efter år utan att bli sedd
För att folk vägrar se att inte alla passar in i deras pjäs
Vi måste sluta blunda

Känslorna svämmar över just nu
Jag vill skratta skrika gråta slåss allt
Är jag sjuk?
Eller inbillar jag mig?
Allt sitter i huvudet är det inte så?
Eller?
Jag vill inte tänka, inte kännas
Bara andas
Och höra det där löftet om att aldrig bli lämnad ensam
Det låter patetiskt
Men ensamhet dödar




Ja, ännu en txt. Den saknar sammanhang och någon egentlig menig.
Men alla mina känslor är huller om buller just nu så jag antar att det inte spelar någon större roll egenltigen..
Stressen har hjälpt till att göra den här dagen sämre. Jag klarar inte stress.



En bra dålig låt som faktiskt muntrar upp



Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

jag lovar att aldrig lämna dig<3





eeh... bra låt? XD

2009-05-27 @ 22:55:15
Postat av: milla

Desamma <3

haha yes xD

2009-05-28 @ 17:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0