Sala.

Haha. Jessie ring när du läser detta :p ska vi dela på en kvarting? Och gäller feutklädnaden? Och kan inte du komma till mig tidigt på lördag? Så du kan hjälpa mig med smink och hår? XD ja, och det där med frillan tänkte inte ens jag på så det är lugnt :-P ja, för de övriga är inte det här nå intressant. Men jessie har ingen mobil för tillfället och jag behöver ha tag i henne. Så jag tar det näst bästa xD. Sitter i sala just nu och väntar på milla. Hon borde vara här om 40 minuter. Slutade tidigt idag och det är nisses ikväll. Så ja. Sen bär det av hemåt för att städa xD ja var ju på dm i dag med min praktik. Gud vad kul det var. Så söta :-D men ja. Allt för mig just nu

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

ojj, sry :P men det löste sig XD

2009-05-10 @ 21:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0