Siesta!

Fick ett samtal idag över att de saknade mig på Siesta festivalen och jag fatta ingenting. Men tydligen hade jag fått jobb där. Tack för infon?! Så nu skickar de en räkning på 600 spänn till mmig! Jävla horor!
Aja var till optikern idag.. Fan illa, mer närsynt nu än då. men aja :D
Förskolansdag igår! FAN VAD KUL DET VAR! Allt gick bra ich så, plus att vi ägde. *ev videos kmr*
Jessie var där och filma och fottade oss ^^
Gaha, så trött så jag inte orkar skriva.
Tips på partey musik? :D (A)

Kommentarer
Postat av: jessie

haha=D sry videorna kommer. bara d att det tar typ 20år att ladda upp saker på youtube, och jag har typ inte haft tid :/ men jag ska försöka hinna innan marknaden :P

2009-05-29 @ 11:30:32
Postat av: jessie

du, det funkade inte att ladda upp videorna, så jag skickar dom till dig på mailen ist. (misplacedangel) :P

2009-05-29 @ 14:10:04
Postat av: jessie

nähä, det gick inte heller -.-'

(för stora filer)



du får dom nån annan gng :P

2009-05-29 @ 15:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0