22:22

Jag hade massa bra saker jag skulle ta upp här.
Längtar till att få sätta mig på bussen härifrån imorgon, även om det bara är för 9.5 h.
Sen hem och vara med syrrorna en hel helg, låter skönt faktiskt :)
Första lugna helgen på ett bra tag..
Men aja.
Gårdagen var den konstigaste på länge..
Jag måste tänka över vissa saker, menmen
Och kom på att jag gjorde bort mig nå så fruktansvärt när * var där..
fast det gör inget, har nog gjort bort mig värre förut.. :P
jag är ju bra på det..
''you took something perfect and painted it red''
jag känner att jag glider ifrån mig själv lite..
men det ska bli ändring på det..
Måste dock säga att det känns ovärt att åka in kl 7 för en lektion mellan tio och tolv..
menmen får väl hitta något att kolla på :P

bajs vad jag saknar saker idag.
saknar hur det var förr, människor som har försvunnit.

jag är även rädd, rädd för att förlora..


Kommentarer
Postat av: jessie

<3 att glida bort.

2009-11-20 @ 01:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0