dags att sätta igång?..

borde verkligen plugga just nu.
men seriöst, jag bryr mig inte ett skit om judendomen så whatever.
Imorgon, börjar dagen med prov sedan spruta.
Efter skolan ska det träffas en massa folk, det blir nice det :D
just nu är jag faktsikt på ganska bra humör, även fast mardrömsscnarion poppar upp i huvudet hela tiden.
Men jag lever, är inte det huvudsaken?
Längtar tillbaka till kryssningen just nu, fan vad kul vi hade.
Menmen, blir förhoppningsvis party till helgen, det gillas. :) om jag har några pengar kvar det vill säga.
har inte ens fått mitt studiebidrag och det känns som att halva har gått bort redan.
Körlektion imorgon oxå, mindre kul. Jag har lessnat på bilskolan nu. Vill därifrån, de pratar ju knappt med mig när vi kör, jag får inga råd undertiden och blir sällan (typ aldrig) rättad inom nåt. Sen imorgon ska vi köra landsväg? lix, jag tror jag kan det, kolla vart jag bor?!
nej men allvarligt, körkort! ja tack.
vad mycket det vart helt plötsligt! två/tre ppl att träffa körlektion prov och spruta.
menmen..
Saknar min kamera som fan, känner mig handikappad. Har inte tagit en bild på en månad ;_;

Finns så mycket som borde sägas, men så få ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0