Hicka

Hicka som river upp lungorna, eller ja det är så det känns iaf..
skola imorgon känns inte okey alls. vill fortsätta vara hemma den här veckan.
Det är för många tankar som irrar omkring.. jag får inte bort de.
jag vet inte längre, och ja den meningen är välsagd..
men ja, jag vet inte längre vad jag vill med mitt liv, jag vet ingenting om något längre.
det är svårare att andas nu..
skulle egentligen till BUP imorgon, men orkar inte plus att det krockar med teorin på nisses..
ska lägga in lite ny musik i mp3n iaf..
hiphop, se jag har blivit konstig..
pratade med mamma om diagnosutredning idag, vi ska vänta till efter körkortet..
ifall att lix.

var även in till elgiganten idag frågade om min kamera, men är det inget som de kan fixa där så kommer lagningen kosta mer än själva kameran..
måste ha en kamera igen, jag förstår inte hur jag har klarat mig..
men har besutsångest mellan modeller igen >.< men whatev. inte driekt så att jag har pengarna iaf :P
nej men bajs.


jag pallar inte.

Kommentarer
Postat av: ch

Hiphop!? Nu har någon ramlat och slagit i skallen (A) ;P

2009-11-18 @ 18:46:14
Postat av: Milla

Haha ja, men till mitt försvar så är det bra hiphop xD

2009-11-18 @ 19:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0