It's alive!

Folk är idioter!
Nej men det visste jag redan..
Ska snart lägga mig och läsa lite Harry Potter :)
sen sova.
Im blir det skola :) Träffa alla mina underbaringar <3
Seriöst tur jag har med mina vänner.
Jag kan umgås med de hur mycket som helst utan att tröttna.
Det är inte mitt fel att de är liite bättre än alla andra! <3
Sen efter skolan blir det hem och plugga teori tills jag svimmar.
Måste ha körkort nu.
Måste lägga in liite fler låtar i mp3'n dock.
Vart lycklig igår när jag hitta så jag kunde få hem ''the heart never lies'' och ''i say my piece'' med chester.
Dog lite :)
Han spelar i kväll på en klubb i usa.. jag hatar det, men det gör inget för jag och jessie har bestämt att vi ska se han iaf xD tror jag att vi gjorde :P *det var i fredags så mitt minne är inte på topp*
haha snacka om att inte ha något att skriva om att bara babbla.
men huvudpoängen är

mina vänner är bäst och jag älskar de mer än allt! <3

funderar på att lägga ut en text.. men den känns för privat.. kanske dyker upp :P

Kommentarer
Postat av: jessie

du är bäst :)<3

2009-11-09 @ 17:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0