Så fel man kan ha.

Du gör fortfarande ont.
Det sprack när jag såg dig idag.
Allt kom igen, allt vart bara svart.
Vackra barn.
Vackra dumma äckliga barn.
Varför?
Men du kunde förmå dig att hälsa.
Jag förstår att det måste ha varit svårt för dig.
Jag fattar inte.
Båda ni på samma vecka, försöker världen verkligen göra narr av mig eller?
Jag är ensam.
_e_n_s_a_m_
Jag klarar det.

Men du, du var så rädd för att låta någon komma nära.
Jag behöver någon nära, riktigt nära.
Jag vet inte
Vill bara säga till dig att jag finns.
Men känns inte värt något.
Du skulle inte ta det stödet jag erbjöd..


Skola idag, dock av saknad på massa folk ;_; inte bra.

Har väl pluggat körkortsteori i samanlagt fyra timmar idag.

ångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0