Sjuk? igen..

Skulle ju till skolan idag, ta blodgrej och träffa Jessie :)
Men när jag vaknade imorse så dödade mitt huvud mig..
Kändes som att någon försökte slita itu huvudet i mitten..
Så jag är hemma idag igen..
Duktigt en dag i skolan, får gå imorgon då blir det två iaf :)
oh, Jessie lust att leka efter skolan? *slutar vid tolv* xD
Ja, ska gå ner och ta en alvedon snart..
Eventullt släppa med mig täcket och kolla på sex and the city..
men hunden har baxat min ''säng''.. well, at least he's cute..
Är så sjukt trött.. drömde bara massa konstigt inatt, så inge mkt sömn..
Jag vet inte vad jag ska ta mig till.
lägga sig under täcket med musik, ja tack!
glömma världen ett tag.

Kommentarer
Postat av: jessie

haha XD ja, jag kommer till skolan :P sitter väl i d till 12 då =)

2009-11-19 @ 21:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0