Somna lycklig

Vill känna dina andetag mot min nacke
Känna din kropp nära min
Vända mig om och kyssa dina läppar
Lägga mig i hörnet och smeka ditt bröst
Känna värmen från din hud
Känna närhet, känna din själ
Se in i dina blåa ögon, berätta att jag älskar dig
Ta din hand och fläta våra fingrar
Kyssa din kind och somna lycklig



even i have happy moments.
nej men jobbade på denna igår natt.
faktiskt nöjd.
det är så det ska vara, tror jag?..
hur som helst närheten innan man ska sova, finns det något bättre?
måste sluta skriva om sånt här, verkar ju helt jävla desperat..


Kommentarer
Postat av: jessie

vackert :)

2009-11-15 @ 22:32:23
Postat av: Milla

tack :)

2009-11-15 @ 22:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0