ppalla

Känns som att det kommer bli en sån natt igen..
funderar på att ta upp en film och glo på i datorn, men det känns så ensamt.
Så ensamt utan han vid min sida..
kommer nog inte bli mycket sömn iaf..
Tårar och ensamhet.
min nya bundsförvant.
funderar på att slå en signal till någon, bara prata..
behöver det som fan just nu.

pratar med veronika på msn, ska träffas i skolan kl 8 och plugga.
blir nog bra, lättare att göra det man ska då :P
sen efter skolan blir det till att gå till Nisses och ha körlektion.. med någon jag inte kört med *nervös*
sen till att träffa älsk <3 om allt går som planerat
och efter det letta rätt på Jessie sova där.
På onsdag blir det skola, sen körlektion igen, med någon jag aldrig har kört med.
jag är nervös.
det luktar bränt här?..
kanske borde oroa mig..
maybe later..


''allt gör mindre ont sen''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0