Tack för den?

Kul att du hör av dig.
Skulle bara bli lite tacksam om jag fick veta om du lever eller ej.
saknar dig <3


BARA 5 DAGAR KVAR PÅ PRAKTIKEN! :D:D:D:D:D
Blir nog inge asta kask för mig ihelgen ;_; *harintefåttinminapengar*
så kan inte festa heller. kuuul.
fast i hedåker en helg. -.-' men förhoppningsvis så kommer Jessie ut hit :D :D *sällskap*!
slutade tjugo i tolv idag, liiite skönt faktiskt.
Mindre skönt att ak ska sätta mitt betyg på praktiken, någon mer än jag som tror att hon kommer kugga mig? ;D
just ja, bloggen funkade inte igår så ni fick inga nya texter.. :P
vilket även är något jag funderar på att sluta skriva i bloggen. Känns som att ingen riktigt läser plus att de ofta är vääldigt personliga..
jag vet inte hur det blir än så länge.
funderar på att släppa med syrran till stockholm den 15:e, Krunegård spelar och signerar på någon affär, skulle vara sjukt nice få se om jag har några pengar.
Pappa ska även ringa och kolla upp priset på en tattoo till mig snart oxå :D fett nice xD
jag vet inte känner mig grymt tråkig som människa just nu, så ojagig..
oh, en sak som stör mig är: LUNCH vem kom på den äckliga iden?
hade gått ner fem kg innan praktiken men nej där fick man inte vara kvar. Har inte ätit nå annorlunda nu, förutom lunch så jag vet ju vad det beror på. fuckfejs.
åh, vill fortfarande slå vissa fuckfejs i skolan :D skulle vara såå härligt!
Jag är aggro nuförtiden, aggro och inte så brydd.
tror det blir så när man spenderar sina dagar där man absolut inte vill vara och med människor du inte tkr om.
men om 7 dagar så är det över!
jag vill bara bli glad igen.

Kommentarer
Postat av: jessie

jag läser (A)<3

2009-10-11 @ 05:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0