1 vecka

sen jag såg dig nu. känns inte okey faktiskt.
denna vecka kommer bli fullspäckad känns det som, im åker jag till möklinta ev och ger det ett sista försök. men ja.. sen på tisdag drar jag in till stan och sover hos jessie för på onsdag är det KRYSSNING! :D :D
fan vad härligt. :D men blir nog inte så mkt supa faktiskt, mer umgås..
ja, hoppas att jag hinner träffa dig också, har gått för lång tid nu. Saknar dig nå så fruktansvärt.
jag vill bara ha dig i närheten ett litet tag. prata med dig..
känner mig krävande? eller nå sånt.. jag vet inte.
har beslutsångest över hur jag ska göra im, jag borde åka till möklinta och ge det en chans, men jag känner inte för det alls. känns som fel ställe. jag saknar heden, där pratar man om bra praktikplacering. helt underbart var det där. Får inte samma feeling alls på möklinta, jag trivs bara inte där. det är inget speciellt heller, känner bara att det inte funkar. känns fel. tror att det kan vara att jag är i en förskoleklass, men jag vet inte.
känns konstigt. men känns som att ak kommer klaga om jag åker dit och pratar med henne. för hon är ju inte direkt mitt största fan om man säger så.
Skulle kännas bättre om jag fick fokusera på matte och teori just nu, för ja det är det jag verkligen behöver just nu. Körkort och godkänt i matte a. Tredje året jag läser det nu, jag är offciellt dålig på matte xD det funkar inte. Hittar ingen logik. men aja.
mkt prat om ingenting just nu. jag är trött och känner mig stressad och ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0