Å-n-g-e-s-t

jag betyder inget, för någon.
jag hatar det här.
mestadels av dagen har gått åt till att ligga och gråta i sängen
behöver äckligmat
behöver inte äta
behöver gråta och skricka i timmar
men vad spelar det för roll?



Tydligen nå fel på min blogg oxå, går inte att läsa allt.
men skitsamma. jag har ingen ork till att bry mig.



Ska även sova hos Joel im, freaking out.
över allt och inget.

Har även två mega stora arbeten som ska vara klara tills im, jag har inte ens börjat.

En vecka till Miyavi, vet inte hur vi ska ta oss dit.

Mindre än en vecka till BUP har inte gjort någonting.


Grattis Milla du är världens största idiot.




Kommentarer
Postat av: jessiejoystick

:/

finns, you know<3

2009-09-21 @ 17:46:29
URL: http://jessiejoystick.blogg.se/
Postat av: Milla

vet, det betyder <3

2009-09-21 @ 18:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0