Dags igen

Yes, jag är lite positivare nu.
Spenderat helgen hos Joel :) <3
Jag var väl nervös i onödan, enda som var befogat var min matångest. Men den är alltid där. Utom typ med familj och Jessie xD *känn dig spec*
Ja, slutade tidigt i fredags så drog hem till Jessie. Vi gick och handla och jag lånade hennes dusch xD
Sen bar det av till Joel, Anna och Björn var med under fre kväll sen var vi mest hemma hos han och gjorde inte så mkt.
För lite sömn dock, märks i hela kroppen >.< Men jag klagar inte ^^
Känner även att jag är på väg i en depp-period, så tur att jag drar ut på praktik så ni slipper mig :P
Men ja, på torsdag är det Miyavi och ja jag längtar som en galning! Lix Miyavi, jag vet inte hur många år jag har avgudat honom. Jag kommer gråta, jag vet det. Jag kommer vara hysterisk.
Men ja, finns inte så mkt att skriva. Kropp och själ är i stort behov av sömn och musik.

Ja, ''fjortislåt'' men hon kan sjunga och texten är bra.
+ att jag inte är så brydd.


Kommentarer
Postat av: jessiejoystick

känner mig speciell ^^ HahaXD längtar till tors=D



inte deppa :/

kom och lek med mig istället :D

2009-09-21 @ 17:44:31
URL: http://jessiejoystick.blogg.se/
Postat av: Milla

Haha torsdag kommer äga! :D

låter faktiskt mkt roligare :P

2009-09-21 @ 18:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0