Sala :) och vackra människor

Spenderat senaste dagarna i sala.
Igår var det skola sen ner på stan och träffa X :)
(jag har valt att inte skriva ut namn, jag vet inte vart vi står så.)
Gick till Troll där det vart gaddningsdags :P
ja sen då?
Jessie kom dit och var en ängel som lät mig ich X sova kvar hos henne <3 :) TACK!
Ja vi gick hem till Jessie och typ umgicks.
Vart inte mkt sömn i natt. Låg och pratade/myste med X.
han gör mig lite förrvirrad, jag känner att jag snart måste veta vart vi står.
Jag vet exakt hur jag känner för honom. Jag har bara inte kunnat uttrycka det än.
Men igår natt så gjorde han iaf sugmärke på mig. *konversation--->*
''vad gör du för någe?''
X- ''märker dig, så folk vet att du är min''
Jag borde ta det bra? eller hur?
Och då menar jag som en bra sak, för jag vart lycklig när X sa så.
Ja, somnade väl brevid honom vid tre/halv fyra vaknade väl ngn gång före halv sju.
Sen drog Jessie till skolan, och vi typ satt i hennes soffa och väntade på min mamma.
Sen halkbanan!
SÅ SJUKT ROLIGT!
Jag ägde båda killarna jag körde med, ive got skillz.
Nej men mamma och jeppa började prata när jag kom ut om någon som hade gjort en skitbra sladd på ett ställe, och ofc var det jag ;D
Nej men det var fruktansvärt roligt, och nice.
Dock körde läraren lite extra med mig eftersom jag var den enda tjejjen bland två killar. men aja, jag ägde!
Men en av killarna jag körde med, ja han gav mig extremt nackont. Jag och den andra tyckte nog ungefär lika mkt om hans körstil som tja havregrynsgröt?!
Ja nu då?
Drar till årsunda ikväll, även fast jag hellre hade varit i stan med anna jessie och alla :) men ja sm i jetski im så blir nog kul iaf.
Vet inte när jag kommer träffa X igen. Men jag hoppas det blir snart.

Jag känner mig liten igen, liten fånig och lykclig över ngt som inte existerar.
Aja, 18 på tis!

Sen vill jag be de som vet vem X är. Säg inget till honom, han läser inte de här texterna och jag vill inte att han ska få reda på sånt här genom min blogg. Just därför jag kallar honom X för ja, jag är rädd för att förlora det här. Men förlorar jag utan att alla vet hans namn det blir enklare. Så snälla, säg inget jag ber verkligen. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0