Hemma again.

Fredag: Skolan kl 7 ha två föreställningar. Känns så sjukt sorgligt att allt är slut nu :/ menmen.
Sedan vart det stan med Veronika, och sen mötte vi upp A&B för att sedan åka ut och hämta mitt <3.
Var även en sväng till Milla, ytterst trevligt ^^
sedan göra stan osäker med Björn och Joel, eller ja iaf Björn den jävle var ju onykter om man säger så xD

Idag har jag skrivit PA-rapport och hämtat mammas bil xD
Sedan "fest" hos Milla, skoj men tjaaa idag kändes fest inte som min grej alls.
Nyktert igen, 3:e gången nu fan. Kanske skulle bli nykterist :P

Nej men allvarligt, känns läskigt att börja dricka igen. Saknar det inte så mycket. Bara att det är gott. Men själva måendet, de kan jag slippa. Jag vill ha kontroll.

Menmen.
Imorgon ska vi till mormor iaf, skojs ^^

Sen är det äntligen måndag.
Fan vad jag längtar!
Varför vet jag dock inte xD

Känner för att skriva något vettigt, men finner inte riktigt någon ork till det.

Kolla på Max Manus och sedan sova kanske.. :P



Dia Psalma - Luft.

minnen <3



Slänger även in denna, bara för att den är så härlig xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0