Lov.

Det är lov, men idag gick jag upp halv sex för att sätta mig i bilen och köra till skolan.
Har varit där hela dagen med mupparna och tränat på vår teater, ska in im och på fredag med :)
Sjukt kul, men oh så trött man blir :P

Sen på fredag är det typ filmkväll hos Jessie, trevligt ^^
Sen helg, vilket betyder att man får sova igen. :D!

Är så trött så sömn är det enda jag kan tänka på just nu.

åh, glömde plånboken imorse.. upptäckte jag när jag hade tio minuter kvar till stan.. >.<  var bara till att vända..
som tur var kunde mamma möta upp mig i broddbo :)

funderar ganska mkt nu förtiden *typ* vissa saker dyker nog upp här till slut.. andra inte :P

sån där väldigt konstig period är det iaf.






kinda wishing u were here.. <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0