Tisdag...

Yeey, tisdag idag vilket betyder att snart är det fredag!
Var dock hemma från skolan idag, sjuk och inte spec pepp.

Men imorgon bär det av till skolan igen..
Har möte med rektorn på fredag kom jag på... yeey..
Får vi se hur det blir med min skolgång..

Aja, får gå bäst fan det vill.
Förra rektorn total-lurade mig iaf.
b*tch

Har verkligen inget att skriva här.
Funderar på att gå upp och städa rummet tills NCIS börjar.
Haha, men får väl se hur det blir med det ;)

Nej jag längtar tills på fredag. Kommer bli skoj som fan :D

Nej tänk ändå om jag hade haft något vettigt att skriva om.
Vad mycket roligare det hade varit då :P


Random bild iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0