"Genom hålet i mitt hjärta.."

Hade RIKskola idag på morgonen, grymt kul!
Bestämde mig för att trotsa min sjukhet och åka till skolan, hade bara en fem minuterslektion -.-'
Var för sjuk för att stanna kvar på mötet med rektorn så avbokade det.
Imorgon blir det till att stanna hemma.. pallar inte.

Skulle ha åkt till <3 ikväll var det väl nästan sagt, men är sjuk och det snöar som fan så det sket sig.
Men får träffa han till helgen iaf, det blir bra det..

Jag vill att du ska ge dig, att låta mitt få vara mitt. Iaf det här, för det betyder så mycket mer för mig än du någonsin kan ana. Jag lovar att jag sliter dig i stycken om du förstör detta för mig.

Ja, ska nog fan sova snart.. eller kolla på någon film xD

Har även bytt ut Die Ärtze och Die Toten Hosen idag, idag är det Secondhand Serenade som gäller..
Måste även bränna ut musik till bilen kom jag på xD haha

Stay Close Don't Go - Secondhand Serenade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0