he makes me happy

your world is my world
And my fight is your fight
my breath is your breath
And your heart and now I've got my

Kalla mig fånig, men One Time har gått på repeat.
Så otroligt söt låt. Ung snubbe som sjunger, men jävligt talangfull :)

Sån jävla nörd jag är.
lolz

Har sjukt konstigt ont i huvudet, typ snurar och massa bajs :S har inte tid att bli sjuk nu jue :/

Känner så sjukt mycket konstigt just nu, alla känslor kommer på samma gång.
Kärlek-ångest-tvivel-stress-irritation-ilska-total lycka-panik
Jag vet inte vad som är rätt och fel att känna för tillfället, jag känner bara.
Jag pallar inte anpassa mig längre..

Imorgon har jag Matte >.< första gången på läänge. Men måste klara Matte A nu! Fan det kan ju inte vara så svårt?
"Vad är 59+10?.."
eller det kanske det är. Nej men sanningen är jag är usel på Matte i alla former..
Jag är faktiskt lite nervös om man nu får vara det.
Ska även vara snäll mot syster och åka in till 8.15 även fast jag börjar 9.00 menmen ibland måste man vara snäll..

usch, jag vet fan inte.

Önskar du var här i natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0