Helgen lite snabbt.

I'm wearing this smile that I don't believe in
Inside I feel like screaming


Jag hamnade i Uppsala på den där festen iaf.
Drygt att köra dit, vårt lokalsinne var inte det bästa :P
Kul fest, småsaker som vart väldigt skoj ^^
Jag Anna och Björn drog ut till Älsk på lördagen, där vi umgicks och tatuerade Anna ^^
Skoj :)
Upp tidigt idag, köra hem Anna och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra :P
Dagen vart lång xD
I lördags var vi på väg ner i diket med, men det gick sjukt bra! Anna och jag garava som fan, pojkarna var skrajja. haha!
Tänkte försöka göra nå vettigt av dagen idag.. kanske städa rummet?
aja, lov iaf.
Tänkte slänga upp lite bilder här senare ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0