Milla goes old..

Har klickat hem universitetskataloger ikväll, från Gävla, Uppsala, Umeå och Göteborg. Läskigt, men kul på samma gång.
Ska bara läsa upp min tyska på komvux sen bara att plugga på.
Jag måste göra något med mitt liv, jag kan inte fastna här.
Jag vägrar!
Mitt mål just nu är att flytta hemifrån helst i sommar men senast till hösten. Efter jag har klarat skolan förstås.. men det går nog det å.
nog om det.

Helgen var nice faktiskt, trodde den skulle bli ganska dålig..
Fredagen: skola först sedan stan med Anna Milla Veronika och Therese, sjukt roligt. Hem till Milla fixa inför fest, väntan på pojkar. Fest som var sjukt rolig även fast jag råkade bli liite för full. Men kring bra vänner och söt pojkvän så gjorde inte det så mycket :)
Lördagen: Vaknade upp hos Milla och mådde inte allt för dåligt, jag och pojkvän tog en sväng till byn för att hämta bilen. mysigt <3 ja älskling åkte senare på kvällen och jag drog väl hem till byn någon gång kring tio. första gången på 3 veckor jag var hemma en lördag kväll.


blää funkade inte att posta igår, så gört idag. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0