mwiieep

Tänkte göra något som det känns som att jag inte har gjort på evigheter.. Uppdatera lite texter :P Nej men hittade dessa i ett gammalt block, dags för de att komma därifrån :P vet inte ens hur gamla de är xD



Om jag ler varje gång jag hör ditt namn, är det kärlek?
Om jag blir glad varje gång vi pratar, är det kärlek?
Om jag drömmer om dig på nätterna, är det kärlek?
Om jag bara vill vara dig nära, är det kärlek?
Du finns redan i mina tankar,
det har du gjort länge
Men betyder det att du även finns i mitt hjärta?



Luften känns tunnare nu utan dig vid min sida
Det är svårare att andas utan dig
Svårare att leva
Jag väntar på att få se ditt leende vackra ansikte i korridorren
Jag saknar våra samtal utan mening
Allt är annorlunda nu
Jag behöver dig
Jag saknar dig..



Jag kan inte låta bli att önska att du var här
Jag vill inte, men jag gör det ändå
Jag vet inte varför
Jag har ingen andledning eller något sådant
Du har bara växt i mina ögon den senaste tiden
Jag vill höra dig skratta, se dig le
Jag vill torka dina tårar
Vill vara dig nära..
Men detta, kommer aldrig att ske..



mwiiip, tvätta tattoo'n, ladda mobilen sooooova!


jag saknar dig.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0