Mwiiip

Kom nyss hem från Milla.
Var och hämtade mitt körkort och bara umgicks i några timmar, <3 kom även över. Det gillas :)
Nu sitter jag här och degar igen, funderar på att städa xD
Die Ärtze går på repeat just nu. Fan vad jag ångrar att jag inte var med mer på mina tyska lektioner.
Blir lätt till att plugga upp det efter skolan, älskar fan språket :)
Ja, funderar på att sova snart så jag orkar upp imorgon, men vet inte om jag pallar.
Känns ovärt.
eh, ja that's it for now..



Die Ärzte - Deine Schuld



Så jävla sann låt.

Kommentarer
Postat av: jessie^^

jag måste få åka bil med dig snart (A) <3

2010-02-02 @ 22:02:23
Postat av: Milla

aa :D

2010-02-02 @ 22:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0