Saker som stör mig..

Har legat och tänkt på morgondagen, och allt som medföljer.
Legat och tänkt på alla fester alla utgångar.
På hur saker så lätt förstörs.
På saker som stör mig..
-som personer som sätter sig i ett hörn med inställningen "det här var tråkigt" och sedan klagar. Det blir vad du gör det till!
-folk som inte kan gå ut/festa eller umgås utan sin pojkvän/flickvän. Man är en person utanför förhållandet!
-folk som slänger ur sig ett "jag älskar dig" efter en kort stund. Inte konstigt att det förlorar sin mening.
-"Placebofyllor" -åh nej!, alla andra är dyngraka men inte jag *börjarspela*. Det är inte coolt att vara alkoholpåverkad. Man blir det när man dricker, men det är fan inte coolt.
-folk som inte köper egen alcohol och blir fulla på andras sprit. Det är okey när man blir bjuden! men inte när man kommer dit och bönar och ber om alcohol från andra, eller tar när de inte ser!
-folk som är så instängda i sin egna värld, så de inte förstår att andra faktiskt kan tycka tänka och uppleva saker på ett annat sätt.
-killar/tjejer som kladdar och inte förstår att man vill vara ifred. Hur du än försöker visa detta.

Okey, vart lite som kanske inte hör till fester/utgångar. men whatever. det stör mig just nu.


Menmen.. imorgon skola, jobba med PA sen hem till Milla en sväng.
Sen vet jag inte vad som händer.. ska träffa älsk tror jag, vet inte säkert.
Hoppas på att festa någonstans. Men vet inte hur det blir med det.. Eller inte festa, umgås kanske är mer rätt ord, jag ska hålla mig nykter.. annars kommer <3 få plocka upp bitarna av mig från golvet..

Jag mår inte bra alls just nu.
Känner mig så sjukt stressad inför framtiden.
Ångesten är ständigt närvarande.
Det är som det är helt enkelt.
Är inne i en verklig skitperiod just nu. bara att gilla läget..

>.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0