en dvärg med tankar utan liv

"Jag är samhällets dvärg
en känslomässigt stympad individ
jag är själsligt förkrympt
en dvärg med tankar utan liv

vem vill se mina tårar
vem vill se att jag finns
vem vill känna min smärta
vem vill bli älskad av mig


kommer inte snövit snart
kommer inte änglarna att landa
kommer det goda livet snart
kommer inte snövit snart
kommer inte änglarna att landa
kommer det goda livet snart

vem kan förstå mitt kaos
vem kan se mig här
vem kan göra mig duglig
när det enda de vill ha är en dvärg


kommer inte snövit snart
kommer inte änglarna att landa
kommer det goda livet snart
kommer inte snövit snart
kommer inte änglarna att landa
"


Jag är så helt kär i den här låten, den är så sann så äkta.
Helt bäst!
nej usch.
tillfälligt avbrott från teorin nu blir det tbx och till att lyssna på Dvärgen :) <3




Jag saknar dig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

dvärg... host ...



hihi XP

2010-01-22 @ 21:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0