Helgen. :)

Åkte ju som sagt till <3 ifredags, körde fast på väg dit. sjukt pinsamt, greppet släppte i en halv sekund >.<
Spenderade natten där, trevligt. Sen på lördag skjutsa jag in han till stan och drog till Jessie en sväng :)
Sen vart det Rockland, väldigt trevligt. Träffa på min gamla tyskalärare, sjukt kul! Saknar fan att gå i färnbo, saknar att vara så pass liten och inte brydd om något. Träffade även mitt ex's syster oxå väldigt roligt :) sjukt trevlig tjej :)
Umgicks väl mest med Anna hela kvällen, men vi hade lika kul för det! :D
Ja humör/fylla allt var på topp till slutet, ångestatack.. gick väl över tillslut.
Jag och <3 drog hem till Jessie för att sova, sen hände det väl inte mkt mer..
Vaknade idag, ingen baksmälla men huvudvärk xD
Sen att vi har det äckligt jävla kallt hemma gör det inte ett dugg bättre.
Skola imorgon, fast bara fram till kl 12 sen ska jag till Milla en sväng
Ja den här veckan händer det inte så mycket, skönt.
Den här helgen har bara försvunnit, det vart nyss helg vafan!
Menmen, ni får lyssna på en av mina gamla favoritlåtar. Tyskt, men bra. (läraren visade de på ngn lektion xD)
Nej god natt :D



Denna är oxå grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0