Måndag kväll..

Trött..
har spenderat hela dagen med att plugga teori, fortfarande sjuk så blir samma im med :)
Tänkte passa på att vara uppe sent eftersom det blir sovmorgon, men det verkar inte kunna ske.. xD
Pratat lite med Milla idag, på torsdag drar jag till henne och hämtar kvarglömda grejjer piercar mig och sover kvar :)
Hoppas att man hinner med att träffa <3 den här veckan med, då blir hela veckan perfekt tycker jag. :)
ja, jag är lite töntig just nu.. menmen :P <3
ja vad finns det att skriva om?
hmm..

just ja! tappade min ena ring i fredags xD tror det var älsk's fel.. så nu har jag en ring och en stav xD snüggt! :) menmen är väl mest bara jag som tänker på det :P
borde verkligen gå till skolan imorgon.. men är sjuk och behöver plugga teori.. men jag vill träffa mina muppar :) och sen måste jag ju lämna tbx Jessies kamera (!) *viktigt*
Idag är det en vecka kvar, jag är sjukligt nervös :S Men det ska gå! haha men jag skriver inte vad förän kanske nästa måndag/onsdag.. det beror helt på :P

usch, längtar tillbaka till i fredags.. ligga i Millas soffa med <3 och bara mysa.. härligt <3
och träffa alla mina människor, oxå väldigt härligt! :)

just nu är jag överlag väldigt lycklig :)
Även fast självhatet och ångesten är stor.. men det har nog med stressen inför måndagen att göra..

nej, säger nog god natt nu. :)
eller kanske, om en timme eller så :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0