Mwiiip..

Sitter själv i Millas stora lägenhet just nu. <3 skulle ha varit här men han missa skjutsen -.- det sög ju.
Väntar på pappa, vi ska ut och köra lite tills im :) blir nog bra det. update får ni väl im om det..
Värdelös dag i skolan idag, en två hs lektion mitt på dagen, inget mer..
Sen körlektion.
Aja, däckade typ sju igår, Milla ringde elva och väckte mig. Vart tvungen att ringa <3 så pratade med honom till kring ett, skönt. somnade väl 3 och gick upp fem, så idag är jag pigg :P
Känner mig knappt stressad eller nervös över imorgon, men det hinns väl med det.
Nej nu kan pappa komma hit så jag kan tvinga honom att köpa mat till mig! :O xD
byes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0