Nyår :)

Nyår var kaos, bäst och fucking jävla kul.
Ångest och tårar, men ja total bra ändå..
Har fallit tillbaka igen nu, men det känns lugnt?
För ja, det måste ju vara så, man säger inte sånt annars?..
aja, det är en risk värd att ta..
kan inte låta bli att känna att jag har fuckat upp mycket..
aja, jag och milla tog fem bussen hem, sjult kallt :S
ont i hela kroppen har jag med, tränningsvärk och annat..
inte så smart att gå på is.. :P
ny start.. <3
jag orkar inte..
ont i kropp och själ idag.
kom hem från milla för några timmar sen.. spenderat dagarna där. skönt.
riktig uppdate kommer väl någon gång..

kan inte låta bli att känna att det är mitt fel..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0