För att livet har blivit komplicierat, men det har aldrig varit lättare.

För prick en vecka sen idag tog det slut mellan mig och Joel. Jag kunde inte ta mer av hans svek och lögner, man klarar allt. Men endast till en viss gräns.

 

Men det är lugnt, jag har hittat hem ändå. Jag och B har nu varit ett par i exakt lika länge som det har varit slut mellan mig och Joel. (allt sköt enligt "regelboken")

 

Men vänner går bakom ryggen på en, de tar första chansen när de ser att man håller på att bli lycklig. Så glad att jag har syster ♥ hon hjälper mig upp ist.

 

Mkt skit har pågått på sistone men ack så mycket bra. Lyckligare nu än vad jag har varit på många år. Ångesten är kvar, men den gnager inte i huvudet varje vaken sekund längre.

 

Jag har börjat leva mitt liv för min egna skull och fan vad det känns som rätt beslut efter 19 år..

 

 

Jag älskar nog honom mer än vad jag någonsin har älskat en annan människa förut.. ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0