A must have!

Ni vet de där lata dagarna då man inte orkar lägga en ordentlig bas?

Färgad-dagcreme är lösningen på alla problem :D

 

Det ligger tunt, du känner dig inte översminkad och ser inte så ut, men du kan fortfanda lägga en fin rouge och countoura ansiktet utan att se för sminkad ut!

 

En färgad-gagcreme har varit min bästa vän under sommaren, och kommer nog vara en bra bit fram till hösten/vintern.

 

http://makeupjunkie.blogg.se/images/2009/lumene_29732204.jpg (bildkällan)

 

Dock står det foundation, men igga det.

Denna har jag förälskat mig i. Verkar dock som att den kommer utgå ur Lumene's sortiment :/ Vilket är ytterst synd..

Men denna har lagom mycket färg samtidigt som den piggar upp huden vilket jag gillar sjukt mycket.

 

Kostar just nu kring 65:- på tex Lindex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0