I haven't lost anything except my mind

Dagen blev trevlig trots allt :)
efter mycket om och men kom jag till Krylbo med syster och umgicks med bästaste Jennifer :D Skojsigt!
Sen gör det ju inget när man lyckas skrämma ihjäl Pappa och Hannah heller :P haha!
Efter Krylbo kom Jessie och Robert över och vi lekte med de små hårbollarna och rökte, nice! :D
Nej, vissa dagar börjar skit men slutar bra!
Imorgon blir det till att byta batteri i min bil sedan fara till pappa och sätta på nya däck och kolla bromsarna. Sedan plugga till det där jäkla latinprovet med -.-' palla...
Nej, på Måndag blir det till att kontakta psyk och ringa läkare.. Ska försöka få mig iaf 25-50% sjukskriven ett tag framöver.. need it soooooo bad..
Har ingen energi längre, sover mestadels av tiden.. Är inte nöjd även fast jag sover 12h..
(undrar även varför mina inlägg blir helt ihoptryckta när det inte är de när jag skriver xD ilandsproblem -.-')
Nej nu vill jag ha några positiva dagar framöver..

Kommentarer
Postat av: jessie

vi är bäst^^

2011-04-10 @ 17:30:43
URL: http://jessiejoystick.blogg.se/
Postat av: inte så hemlig beundrare

du ska se att det blir jätte bra snart jag tror det <3 :D

2011-04-10 @ 17:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0