Inte mycket som händer just nu..

Helgen spenderades med de bästa iaf :) Utgån på fredagen och BF-kväll på lördagen ^^ kan inte bli så mkt bättre.

 

Söndag/Måndag spenderades hos far i Krylbo med sällskap över måndagen, trevlans :D

 

Skolan börjar imorgon igen, tror inte jag kommer gå, mår inte såpass bra än.. Ska in och prata med min mentor lite tvärt.

Var ju till läkaren i Torsdags, fick piller och sjukintyg så jag kan få mitt csn iaf.. Pillrerna gör mig extremt trött hela tiden men det är värt det i slutet.

 

Mycket känns hopplöst just nu och det är mycket som stör mina tankar, men det är bara så det är.

 

Nej, liteförändring skulle inte sitta fel just nu..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0