Värt att leva för..

Har varit en helt okey vecka faktiskt.
I Tisdags var det Miyavi, som inte var lika bra som 09 men gick bra ändå. Trots allt MYV lix ;)
Första gången jag körde i Stockholm, asskoj -.-' eller inte. Höll på att bli påkörd i en tunnel av en lastbil, och bråkade med GPSen halva vägen xD menmen, asskoj hemresa! Allsång till MCR med Jennifur :D ♥ Bäst! xD

Har inte varit till skolan på hela veckan, chockerande eller inte :P Har inte den psykiska orken till det. Vill bara sova hela dagarna vilket även är det jag gör. Jag klarar inte av att gå upp..

Aja, fest i helgen. Skojsigt som fan! Sedan bar det av till Krylbo med kusin. Folk är bra knäppa :P Just sayin'



Mitt psyke är inte på topp idag, så jag är skapligt off.. Men så får det vara.


Hittade en gammal skiva i bilen, massa nostalgi! :D total lycka!

Tänkte slänga upp de två bästa från den plattan ;P eller ja.. två som är liiite bättre än de andra :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0