Majs i hjärnan?

Hur länge har du bloggat?
Sedan tvåtusenåtta om inte helgondagböcker/lunardagböcker räknas :P

Hur många bloggar återvänder du till regelbundet?
 oj, vänners är det väl en 10 st som jag kollar varje dag, men har jag inte kollat bloglovin på ett par dagar så är det uppe i 1000 inlägg :P

Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?
De flesta är nog faktiskt ämnesbloggar. Men många är väl dagbok iguess :P

Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Har ingen aning. Jag är ganska mycket som jag skriver. Kan uttrycka mig bättre då. Irl undrar man nog hur hjärnan funkar på mig ibland :P

Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
Ja, jag skulle aldrig hänga ut någon i bloggen eller skriva om bråk mellan mig och en vän eller någon i familjen, men annars är jag väldigt öppen och ärlig.

I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse?
Faktiskt inte alls, visst kul att någon läser eller lämnar en komentar men det är inte därför jag bloggar. Om jag inte skriver blir jag knäpp. Och bloggen är ett bra sett för mig att hålla ordning på mitt liv på något sätt..

Har du träffat människor irl, efter att ha träffat dem via bloggen?
nee..

Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga?
Om man använder bloggen för fel syften, ja! Eller blir typ besatt, annars nee.

Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig?
Känns som att man alltid ska uppdatera, men det blir ju jobbigt när man inte har internet. Och att jag kan skriva grejer som jag tycker låter ytterst fåniga i slutet. Och det är jobbigt att designa skiten :P

Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år?
Yes, jag måste uttrycka mig i skrift så då känns bloggen som ett ganske naturligt tillhygge :P


Blev utmanad av Jessie och Jeppa, ska eg utmana ngn själv. Men alla jag känner har redan gjort den :P



Nej nu ska jag röka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0