Papa Roach ♥

Har varit ett par konstiga dagar nu..

 

Slut mellan mig och Björn.. Och en fest som jag inte minns så mycket utav.. :P

 

Festivalbilderna är på g, man ska bara hitta tid och ork till att lägga upp dem. Men åh vad jag längtar tillbaka, tillbaka till Papa Roach. För i just de ögonblicken behövde jag inget annat, jag hade kunnat stannat där i en evighet.. Papa Roach och Aiden är nog den totala lyckan.

 

Livet rullar vidare, sömnen är ju alltid som den är.. Men sedan jag fick mina tabletter känner jag mig åtminstone lycklig, pillerframkalld men det är mer lycka än jag har kännt på år..

 

Hmm, onödigt kvällsbabbel eller vad -.-' nej men kan man inte sova så kan man inte..

 

slänger upp en gammal text ist :P

 

 


 

Det känns som att jag dör
Dör lite mer för varje andetag
Jag kommer inte klara det här
Ångesten är så total
Så närvarande
Den river upp bröstet inifrån
Trasar sönder min själ
Det har kommit ikapp nu
allt jag har försökt glömma
Jag vet inte hur jag ska överleva alla dessa känslor
De är överväldigande
Jag vill inte känna någonting längre
Allt har blivit förstört..




Kommentarer
Postat av: jessie

finns<3

2011-07-18 @ 15:30:06
URL: http://jessiejoystick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0