Moves like jagger

Yeeey :D om 13 dagar bär det av till Riga :D
Ska bli skönt att få en paus från vardagen och vara med skojsigt folk :P
Just nu sitter jag mest på Tradera hela dagarna :P har lagt upp min gamla bas där, hoppas endast på att ngn vill ha den.
ÅH! en jävla mugglare har snott min axelrem till den, fett sur jag blir! Kostar typ 120 kr för en ny och bättre. Varför då ta en sliten och dålig?!
Sitter hemma nu med Syrran som missade tåget idag och väntar på att muppen till kusin ska sluta skolan :P
Åh, 4-2 till brynäs igår! NICE!
Menmen det är höst och jag trivs som fisken i vattnet :)

Kommentarer
Postat av: jessie

Blää höst...



:P



Bra att någon gillar det ^^

2011-09-28 @ 21:23:40
URL: http://jessiejoystick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0