Ångesten gamla vän kom o sitt här på axeln så rider vi ut natten.

Markus, du sviker aldrig ♥

 

Är så sugen på konsert! :D Eller festivalerna som kommer i sommar, jag bara längtar efter att få gå omkring med min nya kropp, mina nya livsmål, min nya självsäkerhet. 
Jag längtar efter att få vara den nya, fullbordade jag! :D

 

Rökningen går så fruktansvärt bra neråt, okej, blev några extra idag.. Men jag skyller på att jag hade sällskap, har man sällskap blir man röksugen haha!

 

Funderar på att sluta med citolopranet, eller iaf byta.. Har fått den extremt trevliga biverkningar nu.. Fett värdelöst!

 

Åh, på onsdag blir det sista mötet någonsin med AF i Sala! :D sen skriver jag in mig i Avesta, bara byta adress kvar :P Dock lite sent ute när jag faktiskt har bott här i 5 månader, men bättre sent än aldrig :P

Som vanligt var det nog tänkt att bli något seriöst, men min hjärna är nog för kollapsad för det just nu :P

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0