Under Pressure

 

- Jag är fruktansvärt rädd för Sotaren (har gömt mig för de i vuxen ålder grinandes under mitt skrivbord)

- Jag värderar mina vänner och familj väldigt högt!

- Tycker oftast inte om att vara helt ensam, är för social för de.

- Har nästan kommit över min fotfobi.

- Trivs inte riktigt med mitt utseende.

- Har en stor fascination med kroppsmodification.

- Älskar djur, är en riktig bonde på de viset i hjärtat! :D

- Hatar myror insekter och dyl.

- Har glömt min käraste ägodel i Sala.

- Gillar singel-livet nå så fruktansvärt :D

- Kan stå i timmar och sminka mig, fixa naglar och dyl.

- Men naglarna har jag sönder lika fort.

- Gaddade mig sammanlagt 5 ggr 2011.

- Har en tatuering som jag absolut inte är nöjd med.

- Även en som måste fixas för en annan har en likadan, och jag vill inte bli ihop kopplad med denna någe mer.

- Håller på att sluta röka :D

- Jag gillar att gå på krogen/festa men tänker jämt att jag ska göra det mindre, eller iaf dricka mindre.

- Har stora trust-issues..

 

 

Jag har inget att skriva om, så här kommer lite random fakta :D haha, snacka om idetorka -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0