Vindruvor :D

Frukost :P

 

Sitter och väntar på att klockan ska bli halv så jag får gå ner till bussen någon gång! :D Blir att möta upp Jennifer vid Domarhagen sedan vidare ner på stan ^^,

 

Åh, Molly har tiggt till sig två vindruvor, de ligger numera på golvet -.-' knäpphund ♥

 

Jag vet inte kändes som att det var dags att skriva här igen :P

 

Om inte så skriver jag nog mest för att jag är lite uttråkad, skulle vilja ändra typ frysir, men det blir ju lite svårt när jag har det mega kort :P IIIIIIIIIIII-landsproblem :D

 

majs, nej nu ska jag hoppa omkring i lägenheten och hämnas på grannarna som skrek i hallen halv åtta imorse ;)

 

omotiverad gammal bild på mig och Jessie bara för att vi är bäst! :D


Kommentarer
Postat av: Jessie

hehe XD



Man kan ju göra nån rolig färgning ;)

2012-01-10 @ 17:52:35
URL: http://jessiejoystick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0