Jasså du? :P

Har varit ute och flängt ett bra tag nu, började med fest i fredags där det hände lite grejjer, sen nu har jag hunnit med både Uppsala och Sala, sitter just nu hemma hos Milla och bara har det bra!
 
Blir lite hlavtomhalvt tvingad att blogga idag :P har gått med i en bloggpakt med Milla Jessica  och Anna så nu ska det bli minst ett blogginlägg i veckan här, ska försöka så gått jag kan iaf ^^
 
Och den stora grejjen nu! Från och med imorgon ska jag vara rökfri! Thomas (millas fästman) hjälpte mig att räkna ut hur mycket jag röker för på en månad, 1400 känns det som jag kan ha roligare för än att röka upp faktiskt. Så har beställt en liten moteveringsmoj nu så denna gång är det verkligen på riktigt. 
 
Livet är på ett bra ställe just nu och jag njuter av varje sekund. Jag orkar inte gå omkring å må dåligt för saker som har hänt i det verkliga livet och fyllelivet, shit happens when you party naked! 
 
Nej, nu ska jag återgå till att vara social med tjejjorna!
 
bjuder på en bild där jag visar mitt sanna jag ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Faan att jag inte är hos er! De andra ska ju oxå sluta röka, så jag lär väl oxå försöka.. Men motiveringen är inte på topp direkt :P Vi seees snaaaart <3

2012-07-31 @ 22:18:21
URL: http://hotterthanhell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0