Hur svårt det än är att förstå..

Så har du sårat mig nå så brutalt. Att säga att de jag gick igenom inte var en big deal, ojoj du har inte levt det livet..

Nej nog om det, som sagt inte värt att lägga energi på.


Helgen då, blev ju helt jävla toppen fast så jäkla misslyckad. Fest i fredags, ja där gick ju inget som planerat ;) men fan vad kul det var. Och sen så SOA och bakismys med Jennifer igår. Nej men mina vänner är nog det bästa jag har ♥


Allt går verkligen åt skoogen just nu, inget löser sig för fan. AF krånglar om min praktik, FK krånglar med mina pengar. livet leker.. Och praktiken den vill jag inte bli av med! Jag älskar verkligen att vara där.. Plus att jag kör buss om nätterna, det är ju lite hardcore ;)
Nej men jag behöver praktiken. Jag har mått så mycket bättre sen jag började där, det hjälper mig att koppla bort alla jävla problem och jävelskap. Iallafall för ett par timmar, men de är värt det. Jag vet inte, jag har märkt skillnad på mig själv iaf sen jag började där..

Tänkte även att jag ska berätta för de som läser här att Jessie inte längre kommer att blogga på Satelittedreams, så de som vill fortsätta kolla in henne och hennes kreationer (vilket jag verkligen tycker att ni ska göra) gå in på Jessiejoystick.blogg.se :D



känns som man förlorade en del av sig själv dock..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0