Could it be that everything goes 'round by chance?

Hittade denna skönhet i min mp3 under gårdagens tränningspass..

Jast nu kan jag vara ärlig att säga att måendet inte är på topp, det är ganska lågt om jag ska vara ärlig.

saknar energi och hopp om morgondagen. Verkar som att allt kommer gå åt skogen ännu en gång, men ja..

Ska ladda in lite mer aggro musik i mp3 och ställa mig en timme på crosstrainer ist, mycket skönare att träna och släppa ut allt ist.

 

Saker och ting förändras fort nu, men jag tror nog att det blir till det sämre. Iallafall som det verkar just nu, men samtidigt känner jag bara hur lite jag bryr mig. Är mestadels bara tom till allt just nu.

Ser dock framemot Vårruset och Karnevalsloppet.. Det blir nog bland det roligaste ivår.. Träningen går ändå framåt så varför inte. Första tian är struken och måtten visar minus. Dock så har mina bröst krympt, enda nackdelen med träningen iguess.

Nej är hemma hos morsan och lånar internet, hos farsan fungerar det inte >.< skitkul verkligen, jag som har så mycket annat att göra om dagarna..

Så om någon av mina kära vänner har tid över så är det fett tråkigt i Krylbo just nu, men jag har kaffe ;D (komsikomsi)

På fredag blir det nog skoj ändå! ;D (bäst för dig Jessie mohahaha!  ♥)  nej, men ska bli kul att träffa mina salafolk igen :D (Jessie, får jag sova hos dig? blir svårt annars :P) 
Nej, krogen skulle ju vara något, men pengarna säger nej..

Vet inte ens om jag får pengar för Februari eftersom det blev en massa krångel med praktiken :s men får boka en tid och förklara allt, men får veta på fredag eller veckan efter det om jag får någon praktik (igen :P)

Nej det märks att jag har varit utan internet, orden bara flödar ur fingrarna på mig. Nej, idag vill jag nog eg vara social, men lite svårt när syrran har tagit den enda bilen som fungerar här -.-'

 

MAAAAAAAAAAAAJS! Smsa gärna ;) :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0